Skip to content

En blender

February 24, 2013

blenderJag köpte mig en blender. Gjorde smoothie. Är kär. I min blender. Är det ok?Jag har egentligen inte plats för en blender i min ynkliga ursäkt till kök, men nu köpte jag en ändå. Orkar jag inte göra smoothies jämt så kan jag ju alltid mixa lök, göra milkshakes eller margharitas. Har alltid velat prova margharitas. Är en blender första steget till proteindrinkar och träning? Huga, det hoppas jag inte. Jag kör ju med min egen diet; tänka på att träna ofta (4-5 gånger iveckan) ihop med chokladbollar (jag vet, men måste vara lite PK någon gång).

Sonen gillar smoothies åtminstone. Idag har vi njutit av en smoothie gjord på banan, hallon, blåbär, vindruvor och youghurt. Mumms… Ja, det var väl vad jag ville säga. Tack.

 

 

Leave a Comment

Leave a Reply

