Skip to content

5

February 19, 2013

peopleVården, barnomsorg och McDonalds. Det är de tre yrken jag helt enkelt aldrig skulle ge mig in på. Tyvärr. Jag anser inte att de är av lägre rang på något vis, men det blir över min döda kropp innan du hittar mig på något av dem. Varför?Vi kan börja med vården. Det spelar ingen roll för mig om det är en vanlig sjuk eller en gammal människa. Jag ska helt enkelt inte ta hand om människor. Jag har nog med mig själv. Dessutom är jag äckelmagad till tusen. Jo, jag lovar. Stentuffa jag tål inte att se lite var eller känna en äcklig lukt. Ska du jobba med vård av människor ska du vara kapabel att ta hand om dem oavsett vilket skick de befinner sig i. Jag är inte en av dem som gör det.

Vidare till barnomsorg. Där behöver jag inte förklara så mycket. Dels är det anledningen att jag är äckelmagad (barn är inte så fräscha) och sen gillar jag inte barn. Förutom de nära mig. Sorry. Barn är oljudsmaskiner med dåliga magar.

Sist McDonalds. Egentligen behövs det nog ingen förklaring. Jag vill inte stå upp hela dagen, inte få ta skit från alla och få dålig lön. Sen hade jag förmodligen gått upp hundra kilo om jag jobbat där med.

Inlägg slut.

Leave a Comment

Leave a Reply

