Skip to content

Glad alla hjärtans dag!

February 14, 2013

hjärtaJag älskar dig! Det är underbart att höra, eller hur? Jag VET att jag säger det alldeles för sällan. Hör det för sällan också tycker jag. Men det är faktiskt inte så lätt att säga det till vem som helst. Jag har inga problem med att säga det till min familj, men det är lite svårare att säga det till mina vänner. Så jag säger det nu; JAG ÄLSKAR DIG! Du vet vem du är. Du är någon jag anförtror mig till, någon jag gnäller om min man till och någon som får mig att skratta. Du är någon jag ringer när jag är ledsen och som jag vill väl. Jag hoppas att du vet att jag bryr mig och alltid finns där.

Jag hoppas att du känner likadant för även kompiskärlek behöver vara besvarad. Jag vill att du ska veta att jag finns när du behöver mig och att du litar på mig. Jag vill att du ska tycka om mig, gilla min humor och vilja spendera tid med mig. Jag älskar dig.

Så. Nu får det vara nog med sliskigheter för i år. Hoppas du som läser också har någon vän du älskar och som älskar dig tillbaka.

Ha en underbar Alla hjärtans dag!

Leave a Comment

Leave a Reply

