Skip to content

Massa saker om mig

February 12, 2013

Jag älskar Monty Python, ville gifta mig med sångaren i Savage Garden när jag var 18 (jag vet nu att han är bög) och jag skulle vilja ha uppfunnit tandborsten. Varsågod, lite information om mig. Vill du veta mer får du läsa resten av inlägget….Några av de saker jag gillar med mina vänner:

  • humor (gärna på en låg nivå)
  • att de inte är snåla
  • att de tål mig

Jag gillar:

  • chokladpudding
  • ångbastubad
  • min familj
  • att få använda hjärnan
  • att sjunga (även om jag suger på det)
  • rödvin
  • solen
  • badminton (den var en överraskning va?)
  • konståkning – eftersom jag sitter på nålar och väntar på att de ska ramla
  • att skriva (skulle lätt kunna bli humorförfattare)
  • att vara mig själv och dra råa skämt

Jag gillar INTE:

  • djur (vill inte ha husdjur alltså, har inget emot djur i allmänhet)
  • att diska eller dammsuga
  • att behöva tänka på att vara PK jämt
  • när människor dömer mig utan att veta nåt om mig
  • när jag inte får min vilja igenom
  • folk som envisas med att försöka ändra på mig. Var inte i närheten av mig om du inte gillar mig…
  • grönsaker (ok, ketchup, men där går gränsen)

Jag vill:

  • få ett jobb jag trivs med
  • bli rik
  • vara lika snygg som en fotomodell (fast inte lika spinkig)
  • att min man ska hålla med mig om allt
  • att mina barn ska lyda mig
  • att mina föräldrar aldrig ska dö
  • ha perfekt syn
  • ta en semester ensam (med bara en tjejkompis)

Jag vill INTE:

  • få en obotlig sjukdom
  • att min man dör först (jag vill dö först så jag slipper sakna honom)
  • jag vill inte krympa när jag blir gammal
  • ångra nåt

Jag älskar:

  • mina barn och min man givetvis
  • min övriga familj
  • semlor
  • mina vänner

Ja, du fattar ju att inspirationen är låg idag. 🙂

Leave a Comment

Leave a Reply

