Skip to content

Dag 3 av…lugn

January 31, 2013

rökaTiden går fort när man har roligt. Ja, det kan ju stämma men den går rätt fort ibland när man har tråkigt också. Det är inte direkt lördagsunderhållning att sluta röka liksom… Med det sagt vill jag ändå framhålla att den laserterapin som jag genomgick för att kunna sluta röka, verkligen gör det den ska. Det är dag tre av min sluta-röka kampanj och inte ett sug i kroppen. Jag ska villigt erkänna att andra dagen efter behandlingen var ganska jobbig, dock inte fysiskt. Men jag TÄNKTE på cigaretter hela tiden. Idag har jag inte haft det så, utan det har varit lugnt och skönt. Med ciggen i alla fall…

Jag betalade för att få en viktkontroll i laserterapin men jag tycker nog inte att den funkat den här gången. Alls. För jag är hungrig hela tiden. Kanske ska ha mens bara, vem vet? Fortsätter det så lär jag se ut som ett berg när jag är klar. Men det gör inget för nu har jag inhandlat ett stycke träningsbyxor. Första steget till min beach 2020!

Du får ha en bra dag så länge så fortsätter jag med att sluta röka och äta hela tiden!

Leave a Comment

Leave a Reply

