Skip to content

Hm, ja… Ok då. Jag bloggar väl då.

October 17, 2012

Frågan är om jag har något att blogga om. Eller, jo, det har jag ju. Jag har massor att blogga om. Så nu tänker jag bli en “blogger”. Jag kan inte säga om det blir en bra blogg, med roliga eller bra inlägg. Det märker du. Jag funderade på om jag ska skriva om mitt liv eller om jobb, och insåg att jag kan banne mig skriva om båda. Så det tänker jag göra. Jag kommer skriva så fort jag har tid och eftersom jag snart blir fritidsforskare på obestämd tid så kommer du nog få se en del inlägg här.

Jag hälsar dig välkommen och tack för visat intresse på förhand.

/Speciella jag

From → Välkommen

Leave a Comment

Leave a Reply

