Skip to content

De vandrande döda

October 17, 2012

Ibland undrar jag hur jag är funtad. Jag tittar gärna på serier och har hittills gått igenom flertalet. En av mina absoluta favoriter är The Walking Dead. Gillar du zombies, så gillar du antagligen denna serien. Hur som helst, jag ÄLSKAR den.

MEN… jag är ju en sån mes. Jag sitter hela tiden och har hjärtat i halsgropen, slår till min make varje gång en zombie kommer och senare på natten drömmer jag alltid mardrömmar. Lite som en tioåring. Ändå kan jag inte strunta i att titta på den. Jag har sett i princip alla zombiefilmer jag hört talas om och det är samma sak då.

Skillnaden mellan The Walking Dead och andra vanliga zombiefilmer är att serien har lyckats att få det så himla trovärdigt! Eller ja, så trovärdigt det nu kan bli med jordens undergång på grund av zombies…

Hur som helst, jag ville bara dela med mig av detta. Tänkte att du som också älskar zombies men är livrädd för dem ska känna dig bättre. 🙂

From → Film och serier

Leave a Comment

Leave a Reply

